Hvis virksomheten er rammet av dataangrep, har dere som regel behov for akutt hjelp.
Vårt hendelseshåndteringsteam sørger for at dere begrenser skadene så raskt og så mye som mulig.
Hendelseshåndtering består både av akutt hjelp, men også forebyggende tiltak. Ved å utveksle informasjon på forhånd, er vi i stand til å drastisk redusere tiden det normalt vil ta å få oversikt over en hendelse. Vi jobber aktivt for å etablere proaktiv sikkerhet ved ulike aktiviteter.
Netsecuritys hendelseshåndteringsteam består av høyt sertifiserte og erfarne sikkerhetskonsulenter. Vi er spesialiserte på å hjelpe virksomheter med å komme raskest mulig tilbake til normal forretningsdrift, med lavest mulig kostnader.
Vi følger alltid en forutsigbar og kvalitetssikret prosedyre:
Netsecurity inngår i Nasjonal Sikkerhetsmyndighets godkjennelsesordning for hendelseshåndtering.
Om godkjenningsordningen skriver NSM at «NSM har stilt strenge, men relevante krav til de som ønsker å søke på ordningen. Søkerne må ikke bare dokumentere at de rent teknisk sett kan håndtere en hendelse, men de må tilfredsstille definerte krav på ni ulike områder innen hendelseshåndtering. Dette omfatter områder som blant annet organisasjon, prosess, kompetanse, verktøy og rapportering».
Virksomheter som er forberedt, stiller mye sterkere ved et cyberangrep. Det innebærer både å ha klare rutiner på hva de skal gjøre, og har øvd på forhånd.
Les også: Nasjonal Sikkerhetsmyndighets råd ved digitale angrep.
Alarmtelefon 24/7/365
Avtale med 2 timers responstid
Et hendelseshåndteringsteam som er godkjent av NSM
Et team skreddersydd ditt behov og din hendelse
Tilgang til sikkerhetskompetanse
Hjelper med å identifisere tiltak etter en sikkerhetshendelse
Jens Elmholt Birkeland